links til flere sider

19. november 2011

Fik strukket liner.

Så fik jeg strukket mine liner.
Forskellen på længden før og efter strækningen var ca. 5-6 cm.
Så jeg gav B-C-D og Bremse linerne en tur.
Det er ikke nødvendigt at strække A linerne, da der under flyvning ligger ca. 70 % af den totale belastning i dem.
Det kan anbefales at bruge handsker, for det er rigtigt hårdt for fingrene.

Jeg fik samtidigt tømt vingen for sand, der var en lille håndfuld.

Seletøjet blev kigget efter og finjusteret (det har jeg glemt hver gang jeg har været ude og flyve.)
Jeg syntes ikke at jeg sidder perfekt, så efter et par timer begynder jeg at flytte mig rundt i sædet.
Jeg fik samtidigt lavet en fodbøjle, så jeg kan strække benene ud mens jeg flyver.
Det er aerodynamisk bedre, samt skønt at strække benene lidt engang imellem.
Nu skal det bare finjusteres under flyvning.
Så nu venter jeg på flyvevejr så alt kan prøves af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar